خانه وبلاگ EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع EC و TDS متر قلمی ضد آب را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت ای سی متر قلمی-پی اچ متر و ای سی متر-قیمت ای سی متر هانا-ای سی متر پرتابل-قیمت دستگاه ای سی متر-روش کار با دستگاه ای سی متر-ای سی متر چیست که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت ای سی متر قلمی-پی اچ متر و ای سی متر-قیمت ای سی متر هانا-ای سی متر پرتابل-قیمت دستگاه ای سی متر-روش کار با دستگاه ای سی متر-ای سی متر چیست خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع EC و TDS متر قلمی ضد آب باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع EC و TDS متر قلمی ضد آب در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ای سی متر قلمی-پی اچ متر و ای سی متر-قیمت ای سی متر هانا-ای سی متر پرتابل-قیمت دستگاه ای سی متر-روش کار با دستگاه ای سی متر-ای سی متر چیست با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از EC و TDS متر قلمی ضد آب را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  EC و TDS متر قلمی ضد آب را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت ای سی متر قلمی-پی اچ متر و ای سی متر-قیمت ای سی متر هانا-ای سی متر پرتابل-قیمت دستگاه ای سی متر-روش کار با دستگاه ای سی متر-ای سی متر چیست توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

EC هدایت الکتریکی چیست ؟

EC یا همان هدایت الکتریکی توانایی انتقال جریان الکتریکی توسط محلول را نشان می دهد.

TDS چیست ؟

TDS همان ذرات جامد حل شده در محلول می باشد.

رابطه EC و TDS چیست ؟

رایطه بین مقدار ذرات جامد مثل نمک یافت شده در آب با میزان هدایت آن ها رابطه ای مستقیم می باشد. بنابراین هرچه میزان ذرات بیشتر باشد ، میزان رسانایی بالا تر است. به این دلیل که زمانی میزان ذرات حل شده در آب زیاد باشد آن ها به یون تبدیل می شوند که باعث ایجاد بار مثبت یا منفی می کنند و نهایتا هدایت جریان به وجود می آید.

چگونه EC/TDS متر کار می کند ؟

دو الکترود با یک ولتاژ در محلول گذاشته می شوند. و این جریانی ایجاد می کند بر اساس طبیعت هدایتی محلول. دستگاه این هدایت را می خواند و با واحد EC و یا با واحد TDS نشان می دهد .

ضریب تبدیل EC به TDS

TDS متر هدایت را می خواند و سپس دستگاه به طور اتوماتیک این مقدار را با ضریب تبدیل به TDS تبدیل می کند که به PPM نشان داده می شود.

تصحیح دمایی چیست؟

دما بر فعالیت یون های موجود در محلول تاثیر می گذارد ولی بر تمرکز یا همان تجمع آن ها تاثیر نمی گذارد. بنابراین دستگاهها با تصحیح دمایی تاثیر دما بر افزایش جریان را اصلاح می کنند.

TDS چگونه اندازه گیری می شود؟

با استفاده از مفهوم کنداکتیویتی متر ، کنداکتیویتی اندازه گرفته می شود و سپس TDS با استفاده از یک فرمول ثابت ریاضی در دستگاه محاسبه و نشان داده می شود.

تفاوت بین میکرو زیمنس و میلی زیمنس چیست ؟

هردوی اینها واحدهای هدایت هستند . 1000 میکرو زیمنس معادل 1 میلی زیمنس می باشد.

چگونه میلی زیمنس به PPM تبدیل می شود؟

ابتدا با ضریب 1000 آن را به میکرو زیمنس تبدیل نموده سپس (با فرض ضریب 0.7) مقدار EC را در ضریب ضرب می کنیم. مثال :فرض کنید عدد خوانده شده 2.14 میلی زیمنس باشد. آن را در 1000 ضرب نموده حاصل 2140 میکرو زیمنس می شود. حال 2140 میکروزیمنس را در 0.7 ضرب کرده حاصل 1498 ppm می شود.

رابطه بین EC و TDS چیست ؟

اگرچه TDS و هدایت الکتریکی یکی نیستند ولی رابطه بسیار نزدیکی بین آن ها هست. آن ها دو پارامتر مجزا هستند. TDS شامل مجموع ذرات جامد حل شده در آب می باشد. و هدایت توانایی انتقال الکتریسته می باشد. تنها روش صحیح اندازه گیری TDS ، محاسبه وزن ذرات جامد حل شده بعد از تبخیر مایع می باشد. آیا تا به حال لکه های سفید بعد از شستن لیوانی که با هوای محیط خشک شده است را دیده اید ؟ آن همان TDS است ! ذرات جرم دارند پس میتوانیم وزنشان را محاسبه کنیم. ولی اگر شما امکان محیط آزمایشگاهی را ندارید این کارعملی نیست.

بنابراین می توان TDS را براساس هدایت آب تخمین زد با توجه به اینکه مولکول های اکسیژن و هیدروژن آب یا H2O هیچگونه بار الکتریکی ندارند و اکثر فلزات ، مواد معدنی و نمک ها بار الکتریکی دارند با افزایش TDS هدایت الکتریکی افزایش می یابد و بالعکس. و با توجه به میزان فلزات ، موادمعدنی و نمک های متفاوت که هدایت بیشتر یا کمتری نسبت به هم دارند ظریب تبدیل متفاوتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.تحقیقات نشان می دهد ضریب تبدیل را بین 0.5 تا 0.7 در شرایط مختلف می توان در نظر گرفت. PPM  واحد اندازه گیری TDS می باشد. uS واحد اندازه گیری EC می باشد.

EC و TDS متر قلمی ضد آب با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت ای سی متر قلمی-پی اچ متر و ای سی متر-قیمت ای سی متر هانا-ای سی متر پرتابل-قیمت دستگاه ای سی متر-روش کار با دستگاه ای سی متر-ای سی متر چیست پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله EC و TDS متر قلمی ضد آب را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از EC و TDS متر قلمی ضد آب را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟